Saturday 19 September 2015

"Apa yang saya dapat??"

Assalam & selamat sejahtera.. Alhamdulillah jerebu dah makin berkurangan.. Tak payah nak pakai mask dah bila keluar rumah.. hihi

Ok..hari ni kami nak cerita sikit berkenaan apa yang kami tawarkan kepada para pelanggan yang membeli sebarang produk dari pihak kami..

Ini antara yang kami sediakan kepada korang :
>> Khidmat nasihat sebelum proses pembelian termasuklah mencadangkan set mana yang sesuai untuk korang.. TIADA SEBARANG PAKSAAN DALAM PEMBELIAN.. So korang takyahla takut2 nak tanya apa2 soalan kat kami =)
>> Kalau korang berminat nak beli dan dah buat pembayaran, kami akan pos produk yang korang pesan secepat mungkin.. Pembayaran sebelum 2.30 pm, insyaAllah akan diposkan pada hari sama.. Pengeposan hanya dilakukan pada hari Isnin - Jumaat sahaja kecuali cuti umum..
>> Setelah korang terima barang, maka bermulalah episod sebenar kita...haa kau..kalah winter sonata! :D .. InsyaAllah kami akan guide dari segi cara sapuan, cara makan vitamin, cara kira hari subur atau apa2 bantuan yang korang perlukan berkaitan produk.. Kertas panduan tu memang kita akan bagi sekali dengan barang tapi kalau ada yang korang tak faham, kami sedia bantu.. anytime.. InsyaAllah :)
>> Setiap testimoni yang korang share bersama kami, akan kami bagi hadiah..dengan syarattt, korang perlu selfie bersama produk, hantar gambar kepada kami & kami akan poskan hadiah dalam pembelian korang yang seterusnye.. Mudah je kan? Kami sangat2 menghargai setiap pelanggan yang membeli & percaya dengan produk kami.. :)
>> Kami juga ada perancangan untuk menambah baik lagi dari segi servis.. InsyaAllah kami akan update lagi nanti..


Tu je entry untuk kali ni.. Sesiapa yang masih ragu2 untuk mencuba Furmon, sila lah berhenti dari terus ragu2 sebab setiap hari akan ada beberapa testimoni pelanggan kami yang dah berjaya hamil, berjaya kecutkan cyst/fibroid, berjaya hilangkan senggugut & banyak lagi masalah berkaitan kesuburan & hormon..Kita usaha + yakin pada produk & kita percaya sepenuhnya bahawa Allah maha penyembuh & maha pemberi rezeki, insyaAllah kita akan dapat apa yang kita nak.. Sentiasa bersangka baik pada Allah..amat amat amat penting..

Sebarang persoalan atau kemusykilan, jangan segan whatsapp saya ya...+60136988727

produk untuk hamil furmon


No comments:

Post a Comment