Monday 20 April 2015

SET KESUBURAN SUAMI ISTERI FURMON + INTENSE ENERGIE

Assalam & selamat sejahtera..

Thanx kat korang sebab singgah blog ni.. Bile korang singgah sini maknenye korang maybe sedang mencari2 info tentang produk kesuburan kan..So, korang dah berada di tempat yang betul..hehe..Tak payah nak lengah2, ni serba sikit info tentang SET KESUBURAN SUAMI ISTERI FURMON + INTENSE ENERGIE yang tersangatlah digemari & menjadi pilihan kebanyakan pasangan2 yang nak kan kesihatan & kesuburan..Haa....kepada yang belum familliar or first time dengar pasal produk ni, kat bawah ni la rupe die..yang botol hitam gagah perkasa tu la INTENSE ENERGIE untuk suami & botol putih comey lotey tu pulak FURMON untuk isteri...



Setelah berkenalan dengan rupa, jom berkenalan pulak dengan isi kandungan & bahan2 hebat dalam  produk2 ni..

BAHAN2 DALAM INTENSE ENERGIE

✔ JUS DAUN ALOE BARBADENSIS:
Tinggi kandungan Vitamin A, C, D, B1 dan B2, Asid Amino penting dan mineral. Membantu dalam penyembuhan luka dan inflamasi kulit, mengembalikan kelembapan dan keanjalan kulit, bertindak sebagai anti bakteria dan anti kulat.

✔ JUS CITRUS AURANTIFOLIA (LIMAU):
Tinggi kandungan Vitamin C dan mengandungi Folat, Kalium, Maagnesium, Kalsium dan Vitamin A, E, K. Mempunyai fungsi sebagai antioksidan, anti mikrobial dan anti bakteria.

✔ EKSTRAK DAUN AZADARICHTA INDICA (SEMAMBU):
Dikenali sebagai daun neem yang banyak digunakan dalam perubatan herba kerana kesan penyembuhannya dan anti mikrobial yang dapat membantu dalam kesihatan.

✔ EKSTRAK BUAH SAPINDUS (SOAPNUT):
Buah asli dari negara India Utara yang banyak digunakan dalam perubatah Ayurveda. Ramuan aktif, Saponnin, dapat membantu dalam menghilangkan jerawat dan jeragat.


BAHAN2 DALAM FURMON

✔ Dioscorea villosa ( keladi liar )
Tumbuhan yang banyak didapati di Amerika Utara. Ia mengandungi bahan saponin diosgenin yang boleh ditukarkan menjadi hormone progesterone apabila berada dalam tubuh manusia.

✔ Ekstrak Aloe Vera
Aloe Vera adalah satu-satunya ramuan persolekan semulajadi yang terunggul setakat ini. Ia berkesan untuk menyerlahkan kulit, agar kelihatan lembut, licin, berseri & mengurangkan penuaan.

✔ Ekstrak Kacang Soya
Kacang soya mengandungi bahan semulajadi yang mirip kepada hormon wanita. Secara tradisional, makanan mengandungi soya telah menjadi makanan untuk penduduk Cina dan Jepun, di mana insiden-insiden penyakit kanser yang bergantung dengan hormon seperti kanser payudara dan kanser prostat adalah rendah.

✔ Ekstrak Biji Anggur
Ekstrak biji anggur merupakan faktor anti-pengoksidaan yang terunggul setakat ini, berkesan untuk mencegah kerosakan radikal-radikal bebas terhadap sel-sel, 20 kali lebih kuat daripada Vitamin C dari segi antioksidannya.

✔ Vitamin E
Vitamin E yang diserap oleh kulit akan tertinggal pada tisu-tisu kulit untuk melindungi kulit daripada kerosakan radikal bebas.

✔ Pine Pollen
Pine Pollen merupakan sejenis makanan spektrum luas memiliki kemampuan untuk mengubah kesihatan anda dengan cara yang betul dengan menyediakan nutrisi yang unggul dengan penting Asid Amino, pelbagai vitamin, mineral dan antioksidan. Mengandungi Androstenedione, Androsterone, Testosteron dan DHEA, Pine Pollen membantu mengekalkan dan meningkatkan jisim otot, mengoptimumkan pertumbuhan semula tisu, mengekalkan kulit yang licin dan ketat dan meningkatkan atau mengekalkan libido. Pine Pollen juga membantu dalam perkumuhan berlebihan estrogen dan meningkatkan metabolisme dan pembakaran lemak yang berlebihan.


Settle berkenalan dengan bahan2, kenal2 pulak dengan fungsi2 nye kan...

Losyen INTENSE ENERGIE bukan untuk kesuburan je, tapi jugak untuk masalah2 macam kat bawah ni : 

[✔] STROKE 
[✔] DARAH TINGGI
[✔] GOUT/ARTHRITIS
[✔] BUAH PINGGANG / BATU KARANG
[✔] SAKIT SENDI / TULANG
[✔] MASALAH KULIT / ALAHAN
[✔] RESDUNG / SINUITIS
[✔] MIGRAINE / SAKIT KEPALA
[✔] MENGURANGKAN STRESS
[✔] LENGUH BADAN
[✔]SIMPTOM PMS / SENGGUGUT / KEPUTIHAN
[✔]KITARAN HAID TIDAK TERATUR
[✔] ASMA
[✔] KELAMIN/MATI PUCUK



Krim FURMON ni sesuai untuk korang yang ade masalah2 macam kat bawah :

[✔] Sukar hamil
[✔] Hormon tak stabil
[✔] Period tak teratur
[✔] Senggugut
[✔] Cyst
[✔] Fibroid
[✔] PCOS
[✔] Endometriosis
[✔] Tiub fallopio tersumbat
[✔] Kerap keguguran
[✔] Keputihan  


Untuk senarai harga terkini, boleh rujuk SINI ye..
OK..Tu je info buat masa ni..untuk pertanyaan lanjut bolehla whatsapp saya terus ye..013-6988727




No comments:

Post a Comment