Sunday 12 April 2015

Set subur mana yang sesuai?




Assalam & Hi semua..

Ramai customer memang akan tanya soalan seperti tajuk di atas kepada saya.. So biasanya saya akan tanya semula adakah customer suami isteri dah pernah berjumpa dengan mana2 doktor pakar sakit puan? Kalau jawapannya YA, saya akan cuba cadangkan set berdasarkan masalah diorang yang dah disahkan oleh doktor pakar tu.. Kalau jawapannya BELUM, saya akan tanya beberapa soalan berkaitan haid bulanan, ada senggugut atau tak dan beberapa lagi soalan berkaitan. Seterusnye saya akan bagi cadangan set yang sesuai dengan masalah atau keadaan masing2 berserta HARGA nya sekali.. Saya bukanlah pakar atau doktor, tapi insyaAllah boleh bantu berdasarkan sedikit pengalaman & pengetahuan tentang produk.. =)

Dan lagi satu soalan yang customer suka tanya selepas tu ialah, 'ada tak akak jual produk subur yang murah2 sikit?' Bila customer tanya camtu, automatik kite paham yang customer rasa harga set yang kita bagitau tadi tu maybe mahal..ok takpe..jawapannya ialah YA..ADA YANG MURAH..ade set subur isteri yang berharga serendah RM30 sahaja..cukup untuk sebulan..ibaratnya kita belanjakan RM1 sehari untuk subur..kire ok la tu kan..hehe.. untuk tengok set2 subur bajet tu boleh la klik SINI ye..

Kesimpulannya, untuk pilih set subur mana yang sesuai perlulah berdasarkan bajet kita dulu.. Yang paling penting sekali ialah tak putus asa berdoa, berusaha dan selebihnya serahkan saja pada ALLAH.. DIA yang tentukan rezeki, kesuburan, kesihatan & segala2nya tentang kita.. Kita cuma teruskan usaha setakat kemampuan kita....Ok?? ;)

Nak konsultasi PERCUMA?? Do not hesitate to whatsApp this no ya...013-6988727 - Rose.. InsyaAllah akan cube reply pertanyaan korang sebaik mungkin.. Jangan segan2 untuk tanya apa2..Tak beli pun takpe =)


No comments:

Post a Comment