Saturday 12 July 2014

Furmon untuk hamil dan kesuburan

Assalam & salam Ramadhan...

Hamil & memiliki zuriat sendiri memang impian semua pasangan yang dah berkahwin kan? Tapi kekadang tu dah masuk 2 tahun perkahwinan pun masih belum nampak tanda2 nak hamil..Makin runsing & stress bila kawan2 yang kahwin lambat dari kita pun dah hamil dulu..huhu..Alhamdulillah kalau kaum keluarga & keluarga mertua memahami...kalau dapat yang jenis mulut LASER tu dah tambah 1 lagi cabang stress..betul tak?

So kita tak payah stress panjang2...Tugas kita ialah mencuba & terus mencuba di samping DOA yang tak putus kepada ALLAH S.W.T...bukan tugas isteri je ye...Encik suami sekalian pun mesti sama2 usaha...Sebab masalah ketaksuburan ni bukan bergantung pada pihak isteri semata-mata..Suami pun mungkin menyumbang kepada masalah sukar hamil..Saya yakin Encik2 suami sekalian bukan jenis yang suke menambah stress isteri kan? Semua sayang isteri kan?? Hihihi...

Sebaiknya suami isteri jalani dulu rawatan kesuburan dan pastikan dulu punca ketaksuburan then barulah dapatkan rawatan atau produk yang bersesuaian... So kat sini kita nak cerita pasal FURMON... 



------------------------------------------------------
FURMON sesuai utk masalah berikut :
------------------------------------------------------
[✔] INGIN HAMIL
[✔] Period tak teratur
[✔] Senggugut
[✔] Cyst
[✔] Fibroid
[✔] PCOS
[✔] Tiub fallopio tersumbat
[✔] Keputihan


------------------------------------------------------
Bahan FURMON
------------------------------------------------------
✔ Dioscorea villosa ( keladi liar )
Tumbuhan yang banyak didapati di Amerika Utara. Ia mengandungi bahan saponin diosgenin yang boleh ditukarkan menjadi hormone progesterone apabila berada dalam tubuh manusia.

✔ Ekstrak Aloe Vera
Aloe Vera adalah satu-satunya ramuan persolekan semulajadi yang terunggul setakat ini. Ia berkesan untuk menyerlahkan kulit, agar kelihatan lembut, licin, berseri & mengurangkan penuaan.

✔ Ekstrak Kacang Soya
Kacang soya mengandungi bahan semulajadi yang mirip kepada hormon wanita. Secara tradisional, makanan mengandungi soya telah menjadi makanan untuk penduduk Cina dan Jepun, di mana insiden-insiden penyakit kanser yang bergantung dengan hormon seperti kanser payudara dan kanser prostat adalah rendah.

✔ Ekstrak Biji Anggur
Ekstrak biji anggur merupakan faktor anti-pengoksidaan yang terunggul setakat ini, berkesan untuk mencegah kerosakan radikal-radikal bebas terhadap sel-sel, 20 kali lebih kuat daripada Vitamin C dari segi antioksidannya.

✔ Vitamin E
Vitamin E yang diserap oleh kulit akan tertinggal pada tisu-tisu kulit untuk melindungi kulit daripada kerosakan radikal bebas.

✔ Pine Pollen
Pine Pollen merupakan sejenis makanan spektrum luas memiliki kemampuan untuk mengubah kesihatan anda dengan cara yang betul dengan menyediakan nutrisi yang unggul dengan penting Asid Amino, pelbagai vitamin, mineral dan antioksidan. Mengandungi Androstenedione, Androsterone, Testosteron dan DHEA, Pine Pollen membantu mengekalkan dan meningkatkan jisim otot, mengoptimumkan pertumbuhan semula tisu, mengekalkan kulit yang licin dan ketat dan meningkatkan atau mengekalkan libido. Pine Pollen juga membantu dalam perkumuhan berlebihan estrogen dan meningkatkan metabolisme dan pembakaran lemak yang berlebihan.


FUNGSI FURMON UNTUK WANITA
[✔] Ingin hamil
[✔] Period tak teratur
[✔] Senggugut @ Cyst 

FUNGSI INTENSE ENERGIE UNTUK LELAKI
[✔] Tingkatkan Kualiti & Kuantiti Sperma
[✔] Bantu besarkan saiz
[✔] Menambah tenaga dan keupayaan ( Ketika Bersama Isteri )

Klik sini untuk TESTIMONI FURMON

Untuk sebarang pertanyaan, konsultasi atau order :
=======================================
☎ : 013-6988727 (ROSE)
=======================================

No comments:

Post a Comment